Eilinen päivä meni suhteellisen hyvin, vaikka aloinkin illasta napostelemaan suolapähkinöitä...

Aamupala:
Tomaatti-Vuohenjuusto kuppikeitto(on maultaan mun lemppari <3)
Juuston makuinen riisikakku voideltuna(yh, eivät ole kovinkaan hyviä, enempi tykkään perus Maissi/Riisikakuista)

Lounas:
Proteiini-smoothie (sokeriton mansikkamehukeitto, piimä ja herneproteiini)

Illallinen:
Paistettu seitifile
Paistettuja kasviksia(Vihreät pavut-sipuli-paprika on mun herkkua <3)

Napostelu:
Monen monta kourallista suolapähkinöitä.


------------------------------

Tänä aamuna paino oli hyvä, ei ollut noussut, vaan peräti laskenut 100gr eilisestä!
Olen tyytyväinen, sillä alaspäin on edistystä.

Voisinkin kertoa tähän, että olen normaalipainoinen, 170cm pitkä ja 67,8kg. Viime kesänä painoin suloiset 62,7kg, joka on matalin aikuis-iän painoni, rakasti kroppaani ihan täysillä!
Jaaaaa sitten tuli syksy, halusin oksentelusta eroon ja kuten monella tässä projektissa käy, AHMIMINEN JÄI.
En halunnut käydä vaa'alla(Todella harvoin, koska TIESIN LIHOAVANI), kunnes sitten tämän vuoden tammi-helmikuussa huomasin 'yht'äkkiä' olevani 75kiloinen läskisäkki.
Kummasti alkoi taas liikunta ja laihtuminen kiinnostaa ja helmikuu menikin ruokavalion muutokseen.
Maaliskuussa lisäsin liikuntaa ja nyt kuun vaihtuessa mun syömättömyys-ajatukset ovat palanneet -____-
Yritän syödä 3-5pientä ateriaa joka päivä, koska teen fyysisesti rasittavaa työtä eikä mun todellakaan sovi olla siellä nuutuneena.

Vaikka olenkin jo tiputtanut n.7kiloa kevään aikana, en näe kummempia muutoksia peilissä. Sama maha-säkki pömpöttää ja mun suurin ongelmani, REIDET ja PERSE kupruilevat ja pullistelevat ällöttävyyttään mun kuvajaisessani.
Eikä kuva muutu miksikään, kun katson alaspäin: Maha on tiellä, en näe edes kunnolla jalkojani :(

Mun tavoitteeni tälle vuodelle on, että painaisin kesällä 64kiloa ja 28vuotis synttäreilläni marraskuussa sen 62kiloa. Suurinhaaste mulle nimenomaan on, että pidän sitä painoa yllä.
Toivon sen olevan nyt helpompaa, kun pääsn kirjoittamaan edistyksistä ja takapakeista tänne blogiini.
Ehkä myös pääni pysyy selvempänä kun päästän ajatukseni ulos aivoista.

Luv,
H8

Kuvahaun tulos haulle ana helps me