Huomenta jälleen
Tai ehkä ennemminkin päivää...

Söin eilen yöllä muutaman tortillasipsin ja morkkis on päällä. Ja lisäksi siihen liittyvät mahakivut.
Ei ole tehnyt yhtään mieli syödä vaikka kello käy jo puoli yhtä päivällä, ei vaan tunnu siltä että ansaitsisin syödä yhtään mitään. Ahmimis-kummituskin raapii mun selkääni, en halua katsoa sitä ja antaa periksi.
Se prkeleen mörkö ei vaan jätä mua rauhaan!
Onneksi huomenna pääsee töihin, niin saa taas kunnon rytmin päälle näiden syömisten ja muun kanssa. Vaikka itse työpaikka ei olekaan haaveiden täyttymys, joskus jopa vihaan olla siellä, niin silti siitäkin on omat hyötynsä liikunnan ja ruokailurytmin kanssa. + Siellä mun ahminta-oksennus-mörkö ei pysty saamaan niin paljon huomiota kuin kotona ollessa.

Nyt olen surffaillut koneella ja katsonut muiden ihmisten matkailuvideoita youtubesta. Olisi ihanaa päästä Berliiniin, Saksaan! Tai Lontooseen Iso-Britanniaan shoppailemaan ja ihailemaan uusia maisemia.
Ehkä uskaltaisin maistella joitain ruokiakin. Haluaisin lähteä yksin, sillä silloin kykenisin täysin itsenäisesti tekemään päätökseni: Mihin menen shoppailemaan, mihin haluan kävellä, missä juon ja pystyn ennen kaikkea kontrolloimaan syömisiäni!
Ei ole ketään ideoimassa että Hei! Mennään tonne pikaruokalaan/pullamössö-puotiin!
Rasittavaa, kun mun on vaikea tuoda omat mielipiteeni esille :(

Tämän päivän syömiset:

Aamupala:
Tölkki kevyt colaa
Riisikakku. Paljaaltaan. Ei mitään päällä.

Lounas:
Kevyt limsaa
Vettä

Illallinen:
Jauheliha-papu-kasvis-pataa


Muoks.
Pakko myöntää, olin ruuan jälkeen lenkillä ja mun maha oli täynnä. Meinas saada oksennus-mörkö otteen, mutta aloin juoksemaan ja pääsin sitä juuri ja juuri karkuun...