Hei taas!

Tässä blogin kirjottelussa on nyt joku uutuuden viehätys kun jo nyt kirjoitan tänne...
Tapasin kaverini XY:n, se on mielettömän ihana ihminen, vähän liiankin(ärsyttävää). Puhuttiin taas maat ja taivaat läpi, mä kerroin mun matkailuhaaveista ja muista unelmista.
Laihdutuksestani en puhunut, vaikka mieli teki. XY on myös ainoa, jolle olen myöntänyt, että mulla on syömisen ja kehonkuvan kanssa ongelmia.
XY ei kuitenkaan kysele siitä, ei sääli, ei suutu. Ja niin on hyvä <3
Mutta jos mä joskus haluaisin puhua aiheesta hänelle, niin kyllä mä luulen, että se vähintäänkin kuuntelisi, ehkä kertoisi mielipiteensä - onhan silläkin joskus ollut todellisia vaikeuksia syömisen ja terveyden kanssa.

Ensiviikolla menen laivalle kavereiden kanssa.
Odotan innolla, mutta samalla myös pelottaa: Sinne on varattu buffetti.
Mä olen päättänyt, että yritän syödä mahdollisimman paljon vaan kasvisruokaa, ja etten menisi jälkiruoka-osastolle. Mä pelkään, että mulle tulee ahdistus jos syön liikaa, koska sitten mä tiedän mihin se retki johtaa: 
Vessaan ja sormet kurkkuun...
Se on inhottavaa, kun se ahmitus laukaisee sellaisen pakko-ajatuksen päähän. Siis SUUNNATON ahdistus, joka leviää ympäri kehoa:
"Katsos nyt pikku porsas, mitä teit. Kehosi turpoaa ja läski-varastot laajenevat kun söit tyhjiä kaloreita ja ennen kaikkea hiilareita! Sinä säälittävä pska. Mutta sinä pystyt pääsemään eroon ruuasta, ennen kuin on liian myöhäistä." 
Sitten kun paniikki/pakko hellittää, sitä herää taas todellisuuteen ja huomaa sotkun sekä pöntön irvailevan itselle. 
"Sainpas sinut taas!"


Mutta, se siitä aiheesta, minäpä kerron tämän päivän aterioista:

Aamupala:
Vettä ja kevyt limsaa
Kaksi mini juusto-riisikakkua meetwurstit päällä

Lounas:
Kaksi mini juusto-riisikakkua meetwursteilla
Suola- ja Chilipähkinöitä
Kevyt Cola(tölkki)

Illallinen:
Kasvispyöryköitä soijarouheesta <3
Taco-Tomaattikastike



(Mulla on tänään vapaapäivä, siksi syön vähän vähemmän)

Kiss kiss,
​~H8

MUOKS.
Söin rivin tummaa suklaata ja otin light siiderin.
​Ei tunnu liian pahalta, mutta pahalta kuitenkin...

Kuvahaun tulos haulle i can lose weight